HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
køb af kobberrør
Rene13
Hej Jeg skal montere et Daikin Altherma anlæg, hvor der skal bruges 6,4 mm og 15,9 mm kobberrør.

Men jeg kan ikke finde nogle steder at købe det.
Jeg har prøvet Brdr. Dahl, Sanistål og AOJ. - Uden held

Er der nogle der har en idee til hvor jeg kan få disse størrelser. Jeg skal bruge ca. 9 mtr. af hver.

/Rene
 
PeterKunz
Det lyder meget mærkeligt, at du skal bruge de størrelser.
Er du sikker?
IVT-X15, pr. 06/04-2007, 10m2 solvarme, Husdata. 700 m slange, 235m2 renoveret hus fra 1880. Radiatorer. Årscop (alt medregnet) pr 1.12.08: 3,7.
 
Sydkoel
Du skal bruge 1/4" og 5/8" rør til Althermaen. Du kan højst sansynlig kun få fat i dem hos en kølegrossist eller et kølefirma !!

Når nu du ikke ved at det er tomme rør du skal bruge, bliver jeg nødt til at spørge : Har du tænkt dig selv at montere den ??


Sydkøl A/S
C-anerkendelse - Medlem af VP-ordningen. Forhandler af DVI, Daikin, Sanyo, Panasonic og Duka.
 
Rene13
Jo jeg ved godt at det er tommer, men i det svare og til 6,4 og 15,9 mm i følge manualen Smile
Og jeg skal trække rørene selv og så kommer der en fyr, som primært arbejder med industrikøl og tilslutter. Han har derfor ikke de små rør
Sad
 
DonkeyKong
Tibnor har kobberrør i de ønskede dimensioner, de hedder kobberkølerør.
 
Sydkoel
Det lyder som om du har købt en parallelimporteret pumpe !
Sydkøl A/S
C-anerkendelse - Medlem af VP-ordningen. Forhandler af DVI, Daikin, Sanyo, Panasonic og Duka.
 
PeterKunz
Er det et problem, hvis den er parallelimporteret?
IVT-X15, pr. 06/04-2007, 10m2 solvarme, Husdata. 700 m slange, 235m2 renoveret hus fra 1880. Radiatorer. Årscop (alt medregnet) pr 1.12.08: 3,7.
 
Sydkoel
Der kan blive et problem omkring garantier og reservedele til pumpen !
Sydkøl A/S
C-anerkendelse - Medlem af VP-ordningen. Forhandler af DVI, Daikin, Sanyo, Panasonic og Duka.
 
PeterKunz
Ok!
IVT-X15, pr. 06/04-2007, 10m2 solvarme, Husdata. 700 m slange, 235m2 renoveret hus fra 1880. Radiatorer. Årscop (alt medregnet) pr 1.12.08: 3,7.
 
Rene13
Nej den er ikke købt som paralleimpoteret. den er også blevet leveret fra lageret i ballerup
 
Sydkoel
Så havde det bare været at bestille rør med til den derudefra !
Sydkøl A/S
C-anerkendelse - Medlem af VP-ordningen. Forhandler af DVI, Daikin, Sanyo, Panasonic og Duka.
 
Rene13
ok.. jeg tænkede ikke lige over det med rørene da jeg bestilte pumpen, jeg trode at der var noget med. Sad

Men ok så får jeg bestilt dem der.

Tak for hjælpen
Smile
 
Piilgaard
Skal det forstås sådant at du har købt en Daikin Altherme ved BKF-klima i Ballerup???
KMO GODKENDT
 
Rene13
Nej gennem en kølmand om normalt laver industrianlæg og derfor ikke havde de "små kobberrør", men det er klaret nu.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,240,821 Unikke besøg
XHTML CSS