HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Panasonic luft/vand
Michael0610
Hej, er der nogle her der har erfaringer med Panasonic luft/vand? Gerne gode og dårlige erfaringer. Jeg har fundet et i DK, det koster 25000 kr. og så har jeg fundet et i Sverige det koster også 25000 kr. men det er svenske pesetasGrin. Det giver jo så enbesparelse på ca. 5000 dkr. Så skal jeg bare finde et firma der vil montere det og så skal Panasonic i Danmark jo give garanti på anlæget, eller?
 
PeterKunz
Der er normalt ikke garanti på varer, der føres over grænsen. Køber du fra Sverige, gælder købeloven dog. Men du kan jo prøve at spørge Panasonic.
IVT-X15, pr. 06/04-2007, 10m2 solvarme, Husdata. 700 m slange, 235m2 renoveret hus fra 1880. Radiatorer. Årscop (alt medregnet) pr 1.12.08: 3,7.
 
Peter fra Kinnan
Køber du Panasonic Danmarkspumpen luft/vand gives der 6 års garanti på produktet.
 
Michael0610
Har du et link, når jeg søger på Danmarkspumpen, kan jeg kun finde luft/luft?
 
Peter fra Kinnan
Jeg kan desværre ikke give dig et link, da Panasonic endnu ikke har frigivet produktet til salg på det danske marked. Du kan om ca. 1 måneds tid læse mere om luft/vand pumpen på danmarkspumpen.dk
Der vil du også kunne læse hvornår den kan købes.
Redigeret af Admin d. 06-07-2008 22:04
 
Michael0610
Tak for svaret, jeg skal udskifte min olietank til næste år så jeg har god tid til at finde det rette produkt, så oliefyret får dette år lige den sidste olie.Grin
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 2

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,335,670 Unikke besøg
XHTML CSS