HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Indeføler IVT
Flyrider
Er der nogen af jer der ved, hvilken type modstand der sidder i IVT´s inde og udeføler? Jeg mener ikke der er tale om en NTC modstand da jeg ikke kan få værdierne til at passe med dem min manual oplyser. Men der findes jo mange typer så hvis en af jer kender til den, vil jeg blive glad for en tilbagemeldnng.
MVH
Palle
IVT HT Plus C6. 110 meter bjergvarmeanlæg. 700 meter gulvvarme i nyt 207 kvm hus. Igangsat 20 sep 2007.
 
hvac
Hvorfor ikke købe en autoriseret. Så får du et lille panel + en alarmlampe med i købet?
 
kla
Det er da smart at købe en indeføler som er original, så har du mulighed for feriefunktion, og så dyr er en indeføler ikke.
 
hvac
En uorginal føler giver også feriefunktion Kla.
 
PeterKunz
Hvad er feriefunktion? Det har jeg da ikke på min x15-indeføler?
IVT-X15, pr. 06/04-2007, 10m2 solvarme, Husdata. 700 m slange, 235m2 renoveret hus fra 1880. Radiatorer. Årscop (alt medregnet) pr 1.12.08: 3,7.
 
hvac
Funktionen er i standard Greenline, men du har ret. Den ser ikke ud til at være på x15
 
PeterKunz
.. og hvad er det?
IVT-X15, pr. 06/04-2007, 10m2 solvarme, Husdata. 700 m slange, 235m2 renoveret hus fra 1880. Radiatorer. Årscop (alt medregnet) pr 1.12.08: 3,7.
 
kla
Det er en funktion hvor du i x-antal dage kan bede varmepumpen at sænke indetemperaturen til 10 grader, samtidigt stoppes for produktion af varmt vand, Rart hvis man rejser meget eller har et sommerhus, når det antal dage man har sat styringen til er gået, starter varmepumpen op med den normale menu.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 5

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,207,869 Unikke besøg
XHTML CSS