HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Drift Timetæller stoppet på 9999h
skov
På min Stiebel Eltron WPF 05 jord varmepumpe er Drift timetæller, for Heat/opvarmning, stoppet på 9999 h, uden at starte forfra på 0000 h igen.
Drift timetæller, for varmt vand, virker stadig da den kun er nået på/til ca. 2090 h.

Nogen gode forslag, hvad skal der til, i styringen, for at få Drift Timetæller i gang igen?

Mvh
Skov
 
Kalechen
Det er nok din WPM(styring), hvis den hedder det på en vædske/vand VP, der har firmware bug(s).

Det var det på min luft/vand WPL25 AC skrev Stiebel Etrons support, fik jeg at vide efter to måneder.

Jeg fik et reservedelsnr., så jeg kunne købe en ny. Jeg mente dog ikke, at det var min fejl, Stiebel Eltron har bugs i deres kodning og konfronterede dem og det resulterede da også i, at jeg fik tilsendt en ny UB.

Det var dog lige før fyringssæsonen og jeg havde ikke lyst til experimentere med styringen på det tidspunkt, så den operation må vente til foråret.

PS. Jeg kunne godt tænke mig vi Stiebel Eltron ejere, kunne udveksle erfaringer. Hvis det har interesse, skriv venligst en PB.
 
skov
Styreboksen incl. styringen hedder lidt forskelligt alt afhængig af hvilken type varmepumpe det er.
I WPF 05 varmepumpe er jeg kommet frem til at styreboksen hedder WD STE Ers. v-nr. 304354.
Ny styreboks kan købes i Tyskland, for nærmest en "slik" i forhold til Danmark.
Hverken i Tyskland eller Danmark siges der ikke noget om given software revision er opdateret.
Banal fejl som burde kunne opdateres uden at skifte hele styreboksen.

Kalechen: Har sendt p-mail dog uden svar.

Mvh
Skov
 
hamselv
Ikke meget duer på siden Skov. Tror ikke den overhovedet bliver vedligeholdt mere. Mail systemet har i flere omgang været blokeret af uvisse årsager af admin.
 
skov
Hej hamselv, jo lidt duer, i hvert fald i dag.
Fik mail fra admin om at du havde skrevet svar.
For visse bruger fremgår privat mail også når man trykker vedkommens Tekst-navn, opdagede det rent tilfældigt.
God Jul.
mvh
Skov
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,231,428 Unikke besøg
XHTML CSS