HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Bosch procontrol gateway og iphone
tkr
Har for nyligt investeret i en gateway til min bosch luft/vand varmepumpe. Installationen gik ret let men selve app'en dur ikke. Jeg kan simpelt hen ikke få funktionen til at virke på min iPhone, har prøvet at installere bosch app'en på en android telefon og her virker der fint :-(
Nogen der har oplevet de samme problemer, og som har fået dem løst?
Jeg har en mistanke om at det er bosch app'en der simpelt hen er noget lort men jeg vil jo nødigt brokke mig til bosch hvis det er mig selv der er for dum.
Iøvrigt vil jeg godt advare andre om at investere i bosch gatewayen, softwaren der fås til diverse mobiltelefoner er uhyre ringe.
 
hamselv
Ja se jeg kunne jo ønske mig sådan en nørd-app hvor man kunne se alle følerne osv. At kunne indstille ekstra varmt vand anser jeg for værdiløst. Ferie var fornuftigt med mit arbejde. At få fejlmeldinger er helt klart smart.

Men det har lange udsigter. Ikke engang forhandlere eller servicevirksomheder kan tilgå styringerne fra Tranås via PC. Vi har såeget udstyr der kan logge hvis vi møder et problem anlæg. Det er bare bøvlet at koble dobbelt op med følere.
 
kla
det er nok samme problem som man har med NIBE app, den er ok til android, men til iphone er den desværre ikke godkendt det er noget med rettigheder og åben kommunikation
Karsten Larsen.


www.tjorneholm.dk
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,230,308 Unikke besøg
XHTML CSS