HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
OctopusDanmark konkurs (forhandler af ispinden)
berner100
Jeg har her til morgen modtaget brev fra en advokat om at OctopusDanmark, som importerer og forhandler "ispind" luft/vand varmepumpen, er under konkursbehandling. Det stiller jo unægteligt os ispinde ejere i en uheldig situation mht reklamationer og service.

Jeg foreslår derfor at vi ispinde ejere går sammen i et lille fælleskab, og finder ud af hvordan vi bedst kan få serviceret vores varmesystemer i fremtiden. En ispind bygger jo ikke ligefrem på raketvidenskab, men det ville jo være smart hvis vi kunne få samlet en liste over VVS'ere som har kendskab til denne type varmepumpe, og som kan hjælpe os hvis vi får problemer. Hvis vi samtidig kan få lavet en liste over kendte problemer og løsningsforslag ud fra de erfaringer vi hver især har samlet indtil videre, ville det jo være helt perfekt. Vi kan jo næppe forvente at Niels fra Octopus kan give os gode råd i fremtiden.

Så hvis du også er ejer af en ispind, så send mig lige en email. Så samler jeg alle navne og emails sammen, og så laver vi sku en klub:-)

I næste uge vil jeg desuden tage kontakt til Niels eller advokaten, og høre om jeg på nogen måde kan få information om hvem der har ispinde installeret her i Danmark, så vores liste kan blive så komplet som muligt.

Mvh Anders Berner
camillaoganders@hotmail.com
 
hamselv
Mon ikke man genopstår. Der foreligger jo flere CVR numre på adressen! I firserne var det mægtig moderne at lukke om fredagen og genopstå med et nyt nummer om mandagen. Således kunne man gardere sig mod grimme krav fra kunder og den slags garantiforpligtigelser.
 
kla
Vi har jo i dette forum flere gange sat spørgsmålstegn ved ispinnes effekt, virkning m.m. når det blev koldt.

Jeg er en ukuelig optimist og antager at alle som har købt en octopus har fået hvad de har betalt for. så en nedlukning af octopus Danmark har intet med reklamationer at gøre ?? eller ??

For nogle år siden blev der solgt en fantastisk varmepumpe, Nordic Air tror jeg den hed, blev solgt gennem et handelsselskab, på et tidspunkt var der flere udestående reklamationsopgaver end der var penge i firmaet, og ja... så var man konkurs.

Jeg håber ikke at det er det samme som er sket her. og at octupus Sverige overtager de eventuelle reklamationer som kunne komme

kla
 
hamselv
Nemmerlig. Synes også ideen om at samle sig, og så efterfølgende få snakket med Sverige omkring garanti, ville være klogt.

Men som jeg nævner er der flere CVR numre på adressen, så det kan jo være man gendanner firmaet. Det der så kan hænge er naturligvis garantiforpligtigelserne. Dem ville det være naturligt at fraskrive sig ved en konkurs.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,335,312 Unikke besøg
XHTML CSS