HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
hjem fra Sverige
panduro
Hej
Jeg skal til og bygge nyt hus og skal i den forbindelse have en varme pumpe, og min plan var evt. at hente en (EcoAir + EcoAir) hjem fra Sverige, men mit spørgsmål er så, kan man selv installere og indregulere den , evt. med lidt hjælp fra en køle-montør.

Med venlig hilsen
panduro
Redigeret af panduro d. 11-02-2010 19:23
 
Barsoe
Hej Panduro

Kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men jeg er interesseret i at høre hvor megt du har sparet ved dette. Jeg bor på midtsjælland og arbejder til daglig i Malmö ved siden af et IVT center, så måske skulle jeg kigge vejen forbi der. De må da vel også kunne montere det, i disse EU TIDER.

Hilsen fra Claus
 
Sydkoel

Citer

Barsoe skrev:
De må da vel også kunne montere det, i disse EU TIDER.


Ja det skulle man måske tro, men i øjeblikket er det kun danske kølemontører der må montere køl i Danmark, medmindre selvfølgelig at det udenlandske firma er ISO9000 certificeret.
Sydkøl A/S
C-anerkendelse - Medlem af VP-ordningen. Forhandler af DVI, Daikin, Sanyo, Panasonic og Duka.
 
hamselv
Ikke sjældent har vi oplevet at slutregningen (ved anvendelse af udenlanske indkøb, og ikke trænede montører og opstartsmontører, er havnet helt på den gale side af hvad man havde fået tilbudt fra danske firmaer). Oftest sammenlignes nøgne indkøbspriser fra Sverige med total-løsnings-danske-priser. Og således kan man altid eftervise ublu avancer osv.....

Er man til GDS, mener jeg stadig man er bedst tjent med en dansk rådgivning og vejledning, ligesom at normalt følger der seriøs vejledning og rådgivning med i de tilfælde.
 
hamselv
...og som Sydkøl angiver, har man lovgivning i DK der fordrer autorisation, eller ISO godkendelse som det hedder nu om dage.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,275,316 Unikke besøg
XHTML CSS