HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Large KS70
lionx
Hej
Jeg overvejer at skifte mit nuværende oliefyr ud med et Large KS70
Men er dog i tvivl om hvor godt det vil være ?
Nogen der kender sådan en fætter ?
Den koster ca 30.000.-
Nuværende oliefyr er et Baxi, men da jeg arbejder i udlandet 6 måneder om året og lige er kommet hjem til et fyr der er stoppet Sad, og skal have ny tank her til sommer
Så der skal tænkes på leveringssikkerheden.
kan det holde 10 år må man jo se hvad der skal til til den tid.

MVH
Jens
 
hamselv
Personligt ville jeg være lidt ked af at læne mig op af sådan en, uden at kende den nærmere. Jeg kan ikke se den på positivlisten og holder personligt af de - desværre dyrere - mærkevarer. Nok ikke mindst fordi jeg selv sælger de "dyre".

En Baxi-kedel plejer at være en fin kedel. Og spurgte du til bivalent drift med samme, ville jeg nok synes det var forsøget værd. Men umiddelbart kan jeg være lidt angst for sådan et anlægs ydeevne når det f. eks er så koldt som det er nu. Men jeg kender ikke anlægget og ved for lidt om det. Umiddelbart har jeg ikke set eller læst om drifterfaringer. Til gengæld kender jeg til hvorledes væsentlig dyrere produkter kører. Og er disse installeret og indreguleret korrekt kan jeg bifalde disse.

Lad os afvente en bruger der har rodet med sådanne varmepumper.

PS Få etableret noget overvågning og et SMS modul, sådan at du kan få en nabo til at tage action hvis noget er galt og du ikke er hjemme. Jeg har noget i støbeskeen til mig selv, med et relativt billigt Velleman sæt der er tænkt til tyverialarm. Så kan jeg trække en SUM-ALARM fra mit anlæg og få modulet til at ringe mig op, hvis noget er galt. Mere herom senere.
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,295
Nyeste bruger: JonasL
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

22,276,178 Unikke besøg
XHTML CSS