HeatPump.dk
  Glemt kodeord ?  Opret en bruger  
Navigation
Klimadan
Klimadan
Klik På Billede
JS
JS Reservedele
Klik På Billede
Jordvarme og varmepumpe

UDLÆGNING JORDSLANGER
Se indlæg
 Udskriv debat
Udskiftning af Wolf BWL udedel
morten eriksen
Hej
Scroll Kompressoren i min Wolf bwl 12 kw luft vand varmepumpe er desværre stået af. Skyldes muligvis at den har kørt for hårdt da returtemp føler har været sat direkte på returrøret og ikke i midten af buffertanken.
Den danske service agent som har service aftale med Wolf har givet op, og tager en ret høj pris for en ny kompressor (ca 30.000) listepris ved Wolf ca det halve, ydermere er De ikke i stand til at yde den service de burdeSad ærgeligt både for mig, Wolf og dem.

Nu står jeg med en død udedel men en super velfungerende indedel, bykket op af enkelt komponenter, (pumper, 3-vejs ventil, vvb (300l) buffer beholder (200l) og løs styrerring.
Et super godt system, som jeg har været glad for, men som jeg ikke er meget for at renovere da jeg så stadig vil stå ned et anlæg hvor der ingen service er.
Derfor:
Hvilken udedel og styring ville være mulig at indsætte istedet? Det skal være en monoblock og med løs styrring.
Mange leverandører levere jo “køleskabe” hvori styring sidder, ellers leveres der udedele og en hydraulik boks med pumper, styring og ventiler.
Gode input modtagesSmile
 
Spring til debat:
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 3,288
Nyeste bruger: luna26
VVS Eksperten
HS Tarm

Klik På Billede
KMO Jordvarme

HEATPUMP.DK ER KMO MEDLEM
Copyright © 2006-2022 Heatpump.dk Læs Legal Disclaimer i Navigation Felt Alle varemærker er respectives ejendom.
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

21,974,900 Unikke besøg
XHTML CSS